poniedziałek, 15 kwietnia 2013





TEN ROZDZIAŁ BĘDZIE DOŚĆ KRÓTKI ALE JUTRO BĘDZIE DŁÓŻSZYJ

                                                ROZDZIAŁ 7-KINO

Dzisiaj obudziłam się o 6:00, bo moi bracia nie dawali mi spać. Kiedy zeszłam na dół zobaczyłam że moi bracia grają w basketball brokułami. Podeszłam do Ruddyego i powiedziałam:
-Ruddy to że mama kazała nam codziennie na obiad jeść brokuły to nie znaczy że teraz macie nimi w grać!!
-Ale my tylko zacieramy ślady tego że nie jemy brokuł!!-powiedział mój młodszy brat
-Taak to teraz zetrzyjcie te brokuły z okien i całego salonu i kuchni!!-powiedziałam stanowczo do moich braci, po chwili odeszłam od nich i poszłam do łazienki. Po 20 minutach siedzenia w toalecie i przygotowywania się do spotkania z przyjaciółmi poszłam do kuchni, nalałam sobie pomarańczowego soku i poszłam na spotkanie z moimi przyjaciółmi. Weszłam do dojo ,bo tam mieliśmy się spotkać. W środku siedział jakiś chłopak podeszłam do niego i powiedziałam:
-Cześć kim ty jesteś??
-O cześć jestem Danny a ty kim jesteś??
-Jestem Kim co ty tutaj robisz???
-Szukam Jacka wiesz może gdzie on jest?
-Zaraz powinien tutaj być a po co go szukasz jak można wiedzieć
-Jestem kumplem Jacka mam do niego sprawę
-Aha
-A wiesz może jak się nazywa dziewczyna Jacka??
-Wiem…- po  chwili do dojo weszli moi przyjaciele, kiedy Jack zobaczył Dannego strasznie się zaskoczył, stanął w miejscu i nie ruszał się. Podeszłam do niego i powiedziałam:
-Jack, Jack co się stało??-on dalej nic nie mówił, po chwili podszedł do niego Jerry i walnął go w twarz i krzyknął:
-Stary  otrząśnij się!!!!!
-yyy co???-powiedział Jack, po chwili spojrzał się na Dannego i powiedział:
-Co ty tutaj robisz???
-Stoję czekam na ciebie, i rozmawiam z twoją przyjaciółką
-To jest moja dziewczyna
-A to już wiem jak się nazywasz!!!-powiedział  do mnie kolega Jacka, po chwili podeszła do mnie Maja I po cichu do mnie  powiedziała:
-Ej Kim kto to jest??
-Dokładnie to nie wiem, ale chyba jakiś kolega Jacka-odpowiedziałam jej szeptem
-Aha to może niech chłopaki sobie porozmawiają a my pójdziemy do Fila po jakieś picie
-Okk to poczekaj-podeszłam do Jacka wyciągającego z szafki strój i powiedziałam:
-Ej Jack my idziemy po picie do Fila  zaraz przyjdziemy!!
-Okk!!-powiedział Jack.
Po chwili razem z Julią i Mają poszłam do Fila. Po 10 minutach wróciłyśmy do dojo gdzie chłopaki kłócili się z Dannym, ale  na nasz widok nagle ucichli podeszłyśmy do nich i powiedziałam:
-Coś  się stało??
-Nie dlaczego??- powiedział Jack
-Bo raczej nie jest normalne że drzecie się a jak my wchodzimy to nagle przestajecie!!
-Oj Kim wydaje ci się!!-powiedział Danny obejmując mnie ręką, po chwili Jack krzyknął:
-Ej stary tylko mi dziewczyny nie podrywaj
-Spooko
Po 10 minutach zaczął się sparing. Danny nas oglądał. Potem postanowiliśmy iść do kina, które było w wielkim centrum handlowy kumplowi Jacka spodobały  się jedynie prostytutki które stały koło kina. Weszliśmy do kina Jack i Jerry poszli kupić bilety na film a ja i moje przyjaciółki czekałyśmy na nich. Po 20 minutach byliśmy już na sali kinowej i oglądaliśmy film, nagle do Jacka zadzwonił telefon a on musiał wyjść z Sali. Długo nie wracał więc postanowiłam że wyjdę do niego. Kiedy wyszłam z sali kinowej Jack z kimś się kłócił postanowiłam mu nie przerywać i posłuchać o czym tak głośno gada, ale nie posłuchałam za wiele bo Jack mnie zobaczył i od razu się rozłączył. Ale ja wiedziałam że tutaj chodzi o coś poważniejszego pomyślałam, że porozmawiam o tym z moim chłopakiem teraz i tutaj:
-Jack co jest??
-Nic naprawdę!!
-Słuchaj dosyć tych kłamstw powiedz mi przecież jestem twoją dziewczynom mi możesz zaufać!!
-Okk chodzi o to że…..
JUTRO DOWIECIE SIĘ CO DALEJ MAM NADZIEJĘ ŻE PRZETRZYMACIE DO JUTRADAWAJCIE KOMY  JAK WAM SIĘ PODOBA JAK WAM SIĘ NIE PODOBA TO ZNACZY ŻE NIE DACIE KOMA TO POZDRO DLA WAS I ODDZIELNE DLA IDYJLOVCIAM TWOJEGO BLOGA<3

2 komentarze:

  1. Chodzi o to, że....????
    Ciekawe jaką tajemnicę ma Jack..!!
    Rozdział BOSKI.! Czekam na new.!! <33

    OdpowiedzUsuń