niedziela, 9 czerwca 2013

                                     moje przyjaciółki
     hej dzisiaj jeszcze krótkie info.Jak pewnie zauważyłyście nominowałam  11 osób do LIBSTER  AWARD na zakłdce jest wszysto napisane więc chodzi mi o to żebyście  już powoli odpowiadały jak już odpowiecie na swoich blogach  to napiszcie na moim w zakladce LISTER AWAD
ps. jeszcze dwie sprawy wiecie że z boku jest ta ankieta  chodzi mi o to że nie którzy  z was głosowali negatywnie na mój blog więc proszę żeby ci którzy głosowali na negatyw napisali co jest nie  tak a ja się do tego przystosuje  a druga sprawa jest taka że chce założyć drugieWAgo bloga no i nie wiem jakiego myślałam nad następnym opowiadaniem ale też dobry by był blog z poradami  jak już następne opowiadanie to nie wiem w jaki uderzyć  w zwyką  historię czy s-f więc daje wam do wyboru:
    blog z poradami
    zwykle opowiadanie
    opowiadanie s-f
   odpowiedzi piszcie w komentarzach :)  i dzięki za ostatnie komentarze w  poprzednim rozdziele :kim crauford i werka lka  lowciam was dziewczyny  ;*
                   weraa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz